عکاسی محصول به روش ساده - قسمت 1

در صورتی که در حوزه تجارت الکترونیک یک مورد مهم وجود داشته باشد، آن مورد این است که ارزش خرید محصولات و اعتبار کسب و کار شما اغلب با کیفیت ، طراحی وبسایت شما
قضاوت می شود. امروزه بخش مهمی از یک وب سایت جذاب ، داشتن عکاسی محصول با کیفیت بالا و زیبا می باشد.
ارزش درک شده ازمحصولات شما به طور مستقیم با کیفیت عکس محصول شما در ارتباط است ،اما این فقط زیبایی شناسی نیست که ما در موردش صحبت می کنیم. نمایش محصولات شما با تصاویر با کیفیت بالا می تواند شما را از یک سایت بدون فروش به یک سایت برنده تبدیل کند.
مخصوصا اگر شما توزیع محصولات خود را در سایت های بازار مانند  آمازون و یا جایی که آنها در کنار رقبای خود نمایش داده می شوند انجام داده باشید می تواند برگ برنده شما باشد.
اما هنگامی که شما شروع به کار می کنید، عکس گرفتن از محصولتان می تواند یک چشم انداز تهدید کننده باشد ، زیرا عکاسی خوب می تواند گران باشد(البته ما در استودیو سروش مدیا با حفظ کیفیت این قیمت را به حداقل رساندیم تا تمامی مشتریان با هر بودجه ای بتوانند از خدمات ما استفاده کنند). صدها ابزار عکاسی وجود دارد که به شما کمک می کند که خودتان کار خود را انجام دهید.
 
dccc9f298f523088bcd8255e1c148229 product shot the product
به عنوان صاحبان کسب و کار با ریشه های نوپا و استودیویی که هر روز با کسب و کارهای کوچک کار می کند این حقیقت را می دانیم که گاهی اوقات برای شروع پروژه بودجه وجود ندارد. در صورتی که این شما هستید و بودجه شما کم است، آیا شما درباره استفاده از رویکرد خویش ساخته(DIY) برای گرفتن تصاویر خود فکر کرده اید؟ آنقدرها هم سخت نیست.
 
abreakey productphotography bathroomsquaremethod

تکنیک نور پنجره

تکنیک های موفق زیادی برای عکاسی از محصولات وجود دارد، اما تکنیکی که من می خواهم به شما نشان دهم به عنوان تکنیک نور پنجره شناخته می شود. این آموزش به طور خاص برای صاحبان کسب و کارهای با بودجه کم طراحی شده است و همچنین طراحی آن ساده است، در حالی که نتایج چشمگیری در عکاسی از بیشتر محصولات به ما می دهد. قسمت دوم مقاله... ...
 
 0cad1771cb1b3a98de8fd48900042f3e

برچسب ها: عکاسی, آموزش عکاسی, DIY